Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Sylvi Vigmo

Universitetslektor

Sylvi Vigmo
Universitetslektor
Akademisk grad: Doktor,
sylvi.vigmo@ped.gu.se
031-786 2478
0766-182478

Postadress: Box 300, 40530 Göteborg
Besöksadress: Läroverksgatan 15 , 41120 Göteborg


Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande (Mer information)
Box 300
405 30 Göteborg
Fax: 031-786 2391
Besöksadress: Läroverksgatan 15 , 411 20 Göteborg

Senaste publikationer

Process-oriented research on changing sociomaterial ecologies in HE - In the wake of the pandemic
Sylvi Vigmo
Invited symposium, SIG10, 21, 25 Conference, 1-3 July, 2020, EARLI, Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet) 2020
Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)

Widening participation? Institutional pathways in higher education for migrant students
Giulia Messina Dahlberg, Sylvi Vigmo, Alessio Surian
Paper, SIG10, 21, 25 Conference, 1-3 July, 2020, EARLI, Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet) 2020
Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)

Topicalizing the pandemic and challenging boundaries of diversity in the digital wilds
Sylvi Vigmo
Invited symposium, SIG10, 21, 25 Conference, 1-3 July, 2020, EARLI, Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet) 2020
Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)

Topicalizations of posting and sharing content in Facebook - studying and practicing a new language in the digital wilds
Sylvi Vigmo
Learning, Digitalization and Media Conference, LeaDMe, 13-15 Feb. Mumbai, India, Paper i proceeding 2020
Paper i proceeding

Design principles for on-line master level courses: Expanding access and flexibility through digitally mediated education across the globe
Sylvi Vigmo, Giulia Messina Dahlberg, Lars Almén
28th World Conference on Online Learning, 3-7 Nov, Dublin, Ireland, Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet) 2019
Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)

Equity and social justice for whom and by whom in contemporary higher education - Mapping policies of inclusion and integration in the nation-state of Sweden
Sangeeta Bagga-Gupta, Giulia Messina Dahlberg, Sylvi Vigmo
Praxis in Higher Education - With a focus on the Nordic context, 22-24 May, University of Borås, Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet) 2019
Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)

Tio år med högskolepedagogisk utbildning på Göteborgs universitet - Vad har hänt?
Sylvi Vigmo
Next Generation Learning, NGL 2019, 16 Oct, Dalarna University (invited keynote), Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet) 2019
Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)

Öppna lärresurser och öppna lärpraktiker - Utopi eller realitet?
Sylvi Vigmo
Digital kompetens för lärare, Kapitel i bok 2019
Kapitel i bok

Goals, challenges and achievements in collaboration between the global South and the global North: Co-creating and developing global, digitally mediated education for teacher training programmes
Ylva Lindberg, Sylvi Vigmo, Giulia Messina Dahlberg
Praxis in Higher Education - With a focus on the Nordic Context, 22-24 May, University of Borås, Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet) 2019
Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)

A broader participation - Research issues and challenges related to transitions and inclusions in and across educational settings, Special Interest Group BroTin
Sangeeta Bagga Gupta, Giulia Messina Dahlberg, Sylvi Vigmo, Johan Malmqvist, Alberto Montebelli
15-16 Maj, Forskning om högre utbildning, Lunds universitet, Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet) 2018
Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)

Visar 51 - 55 av 55

2006

Adapt and adopt - New technologies in the modern foreign language learning classroom
Sylvi Vigmo, Berner Lindström
FIPVL World Congress (Federation Internationale des Professeurs de Langues Vivantes, Paper i proceeding 2006
Paper i proceeding

2005

Sharing thoughts in computer-mediated communication
Lars-Erik Jonsson, Sylvi Vigmo, Louise Peterson, Annika Bergviken Rensfeldt
L. Dirkinck-Holmfeld, B. Lindström, M.Svendsen, M. Ponti (red). Conditions for productive learning in networked learning environments. Aalborg, Denmark. Kaleidoscope, Aalborg University., Artikel i övriga tidskrifter 2005
Artikel i övriga tidskrifter

Towards a deeper understanding of communicative interactions. A European case study
Sylvi Vigmo
Forskning om undervisning i främmande språk : rapport från workshop i Växjö 10-11 juni 2004, red. Eva Larsson Ringqvist and Ingela Valfridsson. Växjö: Växjö University Press, External organization, Kapitel i bok 2005
Kapitel i bok

2004

Experiences and attitudes in LENTEC
Sylvi Vigmo
The LENTEC Guide to Learning English : problem-based learning in virtual mobility projects, red. Polly Perkins and Anja van Kleef. Malmö: LENTEC partners, Kapitel i bok 2004
Kapitel i bok

Visar 51 - 55 av 55

Sidansvarig: IPKL webbredaktion|Sidan uppdaterades: 2015-09-04
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?